Service en onderhoud


Bij Hexta gaat onze service verder dan het adviseren en installeren van de beste oplossingen voor uw terrein.  Wij helpen bedrijven en particulieren de onderhoudskosten structureel scherp te houden. Door uw terreinbeveiliging en hekwerk in topconditie te houden, maakt u zich nooit zorgen om uw terrein en goederen. Dit doen we door u tijdig te adviseren over (preventief) onderhoud en door schades of vandalisme aan uw beveiliging snel en professioneel op te pakken.

Bel ons servicenummer

Onderhoudskosten voor terreinbeveiliging en hekwerk

U wilt uw terrein zo optimaal mogelijk beveiligen, maar dit mag geen hinderlijke kostenpost worden. Dat begrijpen wij goed. Voor al onze klanten - bedrijven en particulieren - houden wij uw terreinbeveiliging en hekwerk goed in de gaten. Dankzij onze jarenlange ervaring plegen wij perfect getimed onderhoud, dat voor een langere duur van uw materialen zorgt. Dit zorgt voor een lagere Total Cost of Ownership (TCO) van uw oplossing.

'Hexta hanteert geen voorrijkosten'

Een professionele aanpak

Met de aanpak van Hexta bent u verzekerd van een betrouwbare, langdurige beveiliging van uw (bedrijfs)terrein. Door de kosten voor de gebruiker betaalbaar te houden, voorkomen wij onnodige en vervelende kostenposten. 'Service en onderhoud' is bij ons dan ook meer dan het repareren van een spijl of het dichten van een gat in uw hekwerk. Wij zijn uw specialist op gebied van al uw terreinbeveiliging en denken actief met u mee waar nodig. 

 

Onderhoudsbeurten per frequentie

Onze gespecialiseerde onderhoudsmonteurs kennen de oplossingen van Hexta tot in detail. Hierdoor voeren zij service & onderhoud professioneel en klantgericht uit. Onze slogan 'Ieder terrein, een eigen oplossing' geldt ook voor onze service op maat. De frequentie van het onderhoud verschilt per oplossing. De geadviseerde onderhoudsfrequentie voor elektrische schuifpoorten is als volgt: 

  • Tot 50 openingen per dag: 1x per jaar onderhoud
  • Tot 100 openingen per dag: 2x per jaar onderhoud
  • Tot 200 openingen per dag: 3x per jaar onderhoud
  • 200+ openingen per dag: minimaal 4x per jaar onderhoud

 

24/7 contract

Onze service-afdeling staat voor u klaar bij schade of stortingen. Voor service buiten kantoortijden bestaat de mogelijkheid een 24/7 servicecontract af te sluiten. Zo bent u altijd verzekerd van snelle en kwalitatieve service!

Storing of schade melden?

Heeft u te maken met een storing of schade aan uw terreinbeveiliging of hekwerk? De meest eenvoudige manier om dit te vermelden is via onze servicepagina. Hier kunt u uw storing of schade eenvoudig melden en krijgen onze monteurs direct een goed beeld wat wij moeten herstellen.

Contact

Waar kunnen we u mee helpen?
Via de mail kunt u ons bereiken op: [email protected]

Kunnen we u helpen met een offerte?

Via de mail kunt u ons bereiken op: [email protected]

Kunnen we u helpen met service en onderhoud?

Via de mail kunt u ons bereiken op: [email protected] of vul ons serviceformulier in. 

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.